lördag 19 mars 2011

Mässa...

Hej !
Idag har jag varit på scrapbook-kortmakeri-mässa med min svägerska här i Göteborg.  Var så roligt med alla utställare, hade kunnat gå där hur länge som helst!! Bl a  pratade vi  med en av Fruarna Lilja som satt och gjorde ett fantastiskt kort! Så roligt att se i verkligheten :-)
Själv fick jag köpt mig lite saker. Köpte lite cardstock i olika färger och lite stämplar. Dessutom kom jag över några jättefina Martha Stewart stansar som jag tittat efter länge! Man hade kunnat köpt hur mycket som helst men detta blev vad jag kom hem med denna gång!

Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...