tisdag 31 maj 2011

Mer morsdag kort...

Här kommer ytterligare två morsdag kort som jag har gjort. Det första har jag embossat halva, sedan stämplat och målat med Promarkers. I blombladen har jag sedan lagt i crackle accent, vilket gav mer liv till blommorna. Bandet är från Panduro.
Det andra kortet är också en vikning som jag hittatde på nätet. Du hittar den här. Papprena är Pion design. Blomman på utsidan är en Tim Holtz stans. Blomman på insidan har jag även här fyllt i med Promarkers och sedan för att få lite liv i blomman använt crackle accent även här. Världens bästa mamma-stämpeln har jag embossat med vintage pulver.

// Jessica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...