måndag 26 mars 2012

Svärmors födelsedag...

Hej!
I helgen, speciellt igår hade vi underbart väder här, satt ute hela dagen och njöt av solen. Är så glad att vi har den här nya lägenheten med 2 altaner att välja mellan!

Här kommer ett kort som jag gjorde till min svärmor, hon fyllde år i lördags. Jag har använt min Sugar Nellie stämpel- Mori som jag vann på deras bloghop för ett par veckor sedan.



Jag har använt rosa cardstock, mönster papprena kommer ifrån Pion Design- Minnernas Atelje- Ros och Rosenhav.


Den stora blomman har jag fått av Johanna på en av hennes Blogcandy. Resten av blommorna, "blom"-bandet och nålen kommer ifrån WOC. Den stora fjärilen är MS-Stans.


Jag har även distressat runt kanterna på mönsterpapprena. Och har även använt lite glitter stickles i hjärtanen och blommorna i håret. Även på den stora blomman vid sidan om.
// Jessica

1 kommentar:

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...