söndag 11 mars 2012

Till Hyresvärden...

Hej!
I torsdags så var jag hos hyresvärden och lämnade ett kort och lite fikabröd som tack för all hjälp vi fick i samband med att vi flyttade in här där vi bor nu.


Jag gjorde ett kort i gröna färger, lite vårligt tyckte jag. papprena kommer från Back to Basic. Stämpeln är från Fairly Doodles som jag färglagt med promarker. Blommorna är från WOC.


Här är en närmare bild på stämpeln. Har lagt i Star Dust stickles på vingarna och lite på blommorna.


// Jessica

5 kommentarer:

  1. Vilken fin gest, och vilket fint vårlikt kort!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort. Grönt - det gillar jag! Det blir bra med glitter på vingarna - fin effekt.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Härligt kort med sött motiv. Gillar den lilla cirkeln med ordet tack o en fjäril. Är det en stämpel?

    SvaraRadera
  4. Tack Lotta!
    Katarina- Tack! Och nej har skrivit ut Tack ifrån datorn, fjärilen är dock en stämpel-en clearstamp. Köpte ett set på Scrapbruket som heter Daisy and Dandelion av Docrafts.

    SvaraRadera

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...