fredag 29 augusti 2014

Födelsedagskort...

Hej!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter en härlig sommarledighet. Dagens kort är från en av flera födelsedagar under sommaren. Min kusins äldsta son fyllde 30 (jösses vad jag börjar bli gammal...)


Detta kortet har jag gjort med mina nya fina stämplar och stansar från Amerika och Stampiin´up. Min goa kollegas dotter hjälpte mig att köpa därifrån och hade med sig mina saker när hon kom hem till Sverige och hälsade på. Är så tacksam att hon gjorde detta för mig! Tack Åsa!


Jag har med stämplar i ett set som heter Gorgeous Grunge stämplat i olika Momento inkfärger. Det färger jag har använt är Summer sky, Desert sand och Bamboo leaves.


Den lilla grattis-hälsningen är en stämpel från setet som heter Teeny Tiny Wishes och jag har använt min nya window-punch till den. Under har jag använt modern label-punch för att matcha grattishälsningen .


Inne i kortet har jag stämplat med min favoritstämpel.


Ha det bra!

/ Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...