måndag 30 mars 2015

En ny ask...

Hej!

Idag har jag provat att göra en rolig ask som jag hittade på Youtube. Ja, jag älskar Youtube och det finns så mycket roligt att prova på.


Jag stämplade locket med fjärilar och blommor, från ett stämpelset som heter Perpetual Birthday Calendar. Stämpeldynan matchar pappret till själva asken, och heter Crumb cake.


Den lilla stämpel som det står - You´re the best på heter Simply wonderful. Jag stansade ut den med Modern label punch och stansade ut med samma stans från ett glitter papper.
Jag lade till några blommor som jag satte rhinestones på.


Vi ses!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...