söndag 26 juli 2015

Ett par enkla kort....

Hej!

Här kommer ett par enkla kort som jag har gjort. Letar mycket på Internet för inspiration och dessa hittade jag som vanligt på Youtube. Kommer dock inte ihåg var...



I det översta kortet har jag använt mig av ett stämpelset som heter Gorgeous Grunge. Färgen heter Crumb Cake. Har även lagt till ett par rhinestones i mitten på fjärilen.


På detta kortet har jag använt mig av en stämpeldyna i färgen Pool Party. Förutom att jag använde samma stämpelset till kortet har jag även lagt till ett par andra fjärilar som jag stämplat och stansat ut med matchande stansar. Fjärilsstämplarna kommer från ett set som heter Papillion Potpourri.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...