lördag 25 juli 2015

Liten ask...

Hej!

Här kommer en liten ask som jag har gjort. Jag hittade denna videon på Youtube, hos en tjej som kallar sig för Pootles. Du hittar videon här.




En lagom ask för en liten sak t ex ett smycke. Jag har använt mig av ett mönsterpapper som kommer från Stampin´up och heter Cherry on Top.


På ovansidan satte jag en enkel stämpel som kommer från ett set som Stampin´up hade tillfälligt i våras, som heter Simply Wonderful.


Jag stansade ut stämpeln med en stor oval stans, jag satte även ett par Rhinestones i krumelurerna på stämpeln.


Ha det så bra!

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...