fredag 30 oktober 2015

Beställning...

Hej!

 Min mamma sjunger i Göteborg Gospelkör och en av hennes vänner där fyllde jämt och hade ett stort kalas som min mamma gick på. Hon ville då att jag gjorde ett kort och en ask som hon kunde fylla med choklad bara till födelsebarnet.

Hon ville att de skulle vara i lila.


Så jag gjorde en favorit i repris. Älskar den fjärilen. Ett enkelt men roligt kort!


Färgen heter Wisteria Wonder och stämpeln på utsidan kommer från ett set som heter A Whole Lot of Lovely.


Stämplarna på insidan kommer från ett set som heter Birthday Blossoms.


Och så ville mamma att jag gjorde denna i samma färg, så att hon kunde fylla den med choklad till födelsedagsbarnet.




Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...