måndag 15 februari 2016

Blomsterkort....

Hej!

Hittade en rolig video på ett kort där man gjorde bakgrunden själv med hjälp av stämplar. Du hittar videon här. Jag använde mig av ett stämpelset som heter Timeless Textures med en färgdyna som heter Soft Suede.


Jag stämplade även tre blommor från setet som heter Flower Shop som har en matchande stans.


Jag satte även på lite löv som jag stansade ut med dies, Rose Wonder.  Och i mitten på blommorna satte jag en rhinestone. Nedanför satte jag tre mindre rhinestones och stämplade Happy Birthday från stämpelsetet som matchar diesen.

Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...