tisdag 16 februari 2016

Ett litet valentinkort....

Hej!

Här kommer ett kort som jag har gjort. Även på detta kortet har jag gjort bakgrunden med hjälp av en stämpel som heter Flowering Flourishes, jag använde mig av stämpeldynan som heter Tip Top Taupe.  Sedan stansade jag ut hjärtat i cardstockfärgen Pool Party.  I diessetet ingår även två blommor som jag stansade ut i färgen Tip Top Taupe. 



Satte även här rhinestones i blommorna för att få det att glittra lite.  Inuti stämplade jag den lite mindre blomman från samma set som jag använde till bakgrund.


Du hittar videon som jag följde här.

Ha det så bra!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...