tisdag 9 augusti 2016

Bröllopskort...

Hej!

Min bror och svägerska var på bröllop för ett tag sedan, en arbetskamrat till min bror gifte sig. De frågade om jag kunde göra något till deras presentkort som de skulle ge till brudparet.


Så här ser kortet ut på utsidan. Dekorerade med glitterpapper, fjärilar, små små hjärtan och små halvpärlor. Tycker att textstämpeln är så fin till bröllop.


Här ser man var man kan lägga presentkortet och det finns även plats för att skriva en liten hälsning.


Jag gjorde även denna "påsen" eftersom jag ville de skulle ha valmöjlighet. Men det slutade med att min bror tog även denna för att ge till brudgummen med en liten present i eftersom han även fyllde år..

Har embossat hjärtanen och textstämpeln med koppar embossingpulver. Har även blandat koppartråd med "bakers twin" för att knyta ihop påsen med.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

1 kommentar:

  1. Så fint du gör! Jag var på bröllop förra lördag och tänkte be dig tillverka ett sånt fint kort men det blev inte av😔 Nästa gång!!!

    SvaraRadera

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...