onsdag 19 oktober 2016

Tjejkväll....

Hej!

I september var det dags för tjejträff. Vi är sju tjejer som gick vårdadminstratörutbildningen i Göteborg tillsammans som försöker att träffas några gånger om året. Denna gång var det min tur. På grund av sjukdom och annat så blev vi en liten men naggande god skara på tre. Jag tycker att det är roligt att göra något litet som dekoration och som gästerna får med sig hem.


 Denna gång blev det en lego,  Dock mer som lego duplo i storleken. Hittade en video på youtube av Heidi Smith som visar hur man gör denna. Väldigt enkel att göra och rolig. Gjorde den i olika färger och precis som Heidi så la jag två stycken Ferraro Rocher i varje.


För ett tag sedan så beställde jag lite pysselsaker från Stampin up igen och här ser ni vad jag beställde denna gång. Blev en hel del julstämplar och mycket papper!


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...