onsdag 2 november 2016

Mer julkort...

Hej!

Här kommer två nya julkort som jag har gjort. Enkla snabba kort men så roliga att göra. Jag hittade en video på youtube som jag följde. Du hittar videon här.  Swirlstämpeln är ny för i år och älskar den. Den ingår i ett underbart set med stjärnor och fina textstämplar. Granarna är från förra året. Jag har stämplat och stansat ut båda sedan har jag klistrat den enfärgade och satt kuddar på den mönstrade. 


På detta kortet så satte jag halvpärlor i swirlen.


Och på detta kortet så målade jag med min wink of stella-penna i stjärnorna i swirlen. Kan inte bestämma mig vilket jag gillar bäst.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...