torsdag 10 november 2016

Silvergranar...

Hej!

Som sagt julkortsfabriken är i högform hos mig just nu! Hittar massa roliga videos på Youtube som visar roliga och lätta kort att göra.


Hittade en video av en tjej som heter Susanne och var tvungen att prova på. Gick jättefort och lätt att göra dessa två kort. Granen är silverembossad och under den har jag silverpapper och under det har jag silverglitter papper och dessa tre lager har jag vit cardstock som jag har embossat med en embossingfolder som heter softly fallin. Sedan har jag gjort en rosett med ett silverglitter band.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...