måndag 28 november 2016

Till en arbetskamrat....

Hej!

Denna gången blir det inte ett julkort som jag ska visa utan ett kort och en ask som jag gjorde till en arbetskamrat som ska prova på ett nytt jobb.


Kortet har jag gjort efter en video av Sandra Ronald som jag hittade på YouTube, Du hittar videon här. Stämpelsetet som jag har använt heter Blooms and Wishes. Jag har även satt en liten Rhinestone i mitten på båda blommorna.


Asken är gjord efter en video av Sam Donald, aka Pootles. Du hittar hennes video här.


Locket är gjort i ett mönsterpapper som jag köpte förra året. Tyckte att det passade bra till botten som är gjord med svart cardstock. Runt asken knöt jag ett vitt sidenband.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...