söndag 11 december 2016

Ett sista julkort....

Hej!

Ja det blev ett sista kort idag. Hade räknat fel och fick "slänga" ihop ett till.

Detta kort hittade jag på Pintrest. Det är en kvinna som heter Barb Stencel som gjorde kortet till en bloghop och jag har CASE:at det rakt av, du hittar hennes kort här.


Pepparkaksgubbarna är från ett stämpelset som heter Cookie-Cutter Christmas och de är stämplade med en stämpeldyna som heter Crumb Cake. Stansade ut gubbarna med en stans och har även stansat ut rosetten i samma stans, men använde här rött glitterpapper.  Den röda cardstocken har jag embossat med en embossingfolder som heter Cable Knit Dynamic. Och över satte jag ett julmönsterpapper från Stampin up.

Nu var jag färdig med julkort för i år, lite tråkigt dock hade kunnat göra massa mer. Men 25 stycken får räcka för i år.

Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...