onsdag 15 februari 2017

Cirkuskort....

Hej!

Här kommer ett kort med ett av de nya stämpelseten  som jag fick hem igår. Just detta heter Carousel Birthday. Jag har stämplat tälten i samma färg som cardstocken dvs So Saffron.  Sedan har jag ett annat mönsterpapper rätt över från ett pappers set som heter Cupcakes & Carousels, ingår i samma serie som stämplarna. Om du vill titta på videon som jag följde så hittar du den här.


Hästen har jag stämplat med svart stämpeldyna och sedan använt mig av cirkel dies och scalloped cirkel dies som bakgrund till hästen.


På insidan stämplade jag tälten  i nedre hörnet och sedan textstämpeln som matchar den som är stämplad på framsidan.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...