tisdag 21 februari 2017

Kalas igen...

Hej!

Min bror fyllde år i början av månaden men kalaset var nu i fredags. Han önskade sig böcker, men tyvärr hade inte boken hunnit komma men jag la i en lapp med namnet på boken i asken.


Jag gjorde denna asken till honom. Det är en die som man använder sig av för att göra asken.  Jag dekorerade den med silvermetallband och textstämpel som jag stansade ut med en oval stans, under den har jag använt mig av en annan stans för att stansa ut silverpapper.


Eftersom min bror är gillar Dr Who väldigt mycket gjorde jag ett kort som påminde om detta. På framsidan stansade jag luftballonger och använde även ett set med olika mönster som jag använde som bakgrund.

Jag snurrade ett snöre runt kortet och sedan satte jag textstämpel över snöret.

På insidan fäste jag en bild som jag hittade på Instagram, var en bild som man fick använda sig av. Skar ut lite utav Tardisen så att den står ut när man öppnar kortet. 




Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...