söndag 12 februari 2017

Mer födelsedagsfirande....

Hej!

Som jag skrev på gårdagens inlägg så firade vi min mans systerdotter förra söndagen, men vi firade även min svägerska som fyllde år några dagar efter systerdottern.


Till henne gjorde jag detta kortet. Det är ett stämpel set som heter Penned and painted. När man stämplar blommorna gör man det i tre steg. likadant med löven. Nyckelpigan är i två steg. Tycker mycket om detta setet där blommorna ser ut som man målat dem med vattenfärg. Jag hittade en video på YouTube där samma stämpelset användes. Dock har jag ändrat lite på designen lite. Du hittar videon här.


Jag knöt även ett band runt som matchar stämpeldynan jag använde till blommorna. Den heter Sweet sugarplum. Stämplade även insidan så den matchade utsidan.

Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...