torsdag 16 februari 2017

Trollsländor...

Hej!

Här kommer mer nya stämplar och thinlits. Denna gång är det trollsländor på kortet. Om du vill titta på videon som jag gjorde efter hittar du den här.



Jag har stansat ut i svart cardstock en mer detaljerad trollslända och sedan i vit cardstock en solid trollslända. Jag klistrade ihop dem och sedan färglade jag dem i tre olika färger så att det ska se ut lite som färgat glas.



På kortet ovan stämplade jag textstämpeln i matchande färg som själva kortet. Och på kortet nedan stämplade jag svart text.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...