söndag 12 mars 2017

Bandförvaring...

Hej!

Hittade en video av JanB på YouTube där hon visade hur man gjorde en box för att förvara band/snören. Om du vill prova på hittar du videon här.



Jag gjorde min i en färg som heter Cucumber Crush. Även mönsterpappret är i den färgen.


Boxen var ganska lätt att göra om man följde Jan´s video, kommer att göra flera sådana här till min bandförvaring. 


Och här är resten som jag gjorde. Gjorde dem i olika färger. Färgerna är Mint Macaron, Tip Top Taupe, Watermelon Wonder, Delightful Dijon och så den som jag visade ovan, Cucumber Crush.




Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...