torsdag 23 mars 2017

Blomkort...

Hej!

Här kommer ett kort som jag gjort med blommor. Om du vill titta på videon som jag följde hittar du den här.


Jag har använt mig av cardstock i färgen so saffron, även svart cardstock som jag embossade och använde som bakgrund för att blommorna ska synas bra. Blommorna och bladen ingår i ett set som heter special reason och har matchande framelits dies. Jag har även använt mig av band och en doilie som jag klippte halva och använde.


På insidan har jag stansat ut samma blomma och fäst. Textstämplarna ingår i samma set som blommorna.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...