måndag 20 mars 2017

Färgläggning med vattenfärgspennor....

Hej!

Här kommer ett kort där jag färglagt stämpeln med vattenfärgspennor. Hittade en video på YouTube som inspirerade mig till detta kortet. Du hittar videon här. Stämpeln kommer från ett set som heter Bella and friends.


Jag använde mig av en annan embossingfolder, den jag använde heter Sparkle Texture emossing folder och jag  färglade min stämpel lite annorlunda än i videon. Men grundfärgen Pool Party som användes i videon har jag också använt mig av.  Även bandet med rosetten är i samma färg.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...