lördag 11 mars 2017

Pensionsavtackning...

Hej!

Första mars så gick en kollega till mig i pension. I torsdags fyllde hon 65 och vi kollegor var hemma hos henne och bjöds på härligt god lunch! Vi hade även med oss vår present som vi hade samlat till. Jag gjorde även ett kort till henne.

Jag hittade en videon med ett kort som jag tyckte mycket om så det gjorde jag till min kollega. Du hittar videon här.


Det är ett shabby chic kort och jag har återigen använt mig av mitt facoritset.  Mönsterpapprena kommer från ett set som finns i vår/sommar katalogen hos Stampin up och heter Falling in love.


Textstämpel kommer från ett stämpelset som heter Teeny Tiny sentiments. Jag har även satt dit lite pärlor bland annat på fjärilarna.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...