måndag 17 april 2017

Humlekort...

Hej!

Hittade en video med ett kort som jag kände att jag ville prova på, du hittar videon här.
Kortbasen är sahara sand cardstock, sedan har jag använt vanilla white cardstock som jag har embossat. Har stansat ut en cirkel, en scalloped cirkel och sedan en doily. På cirkeln har jag stämplat bladverk från stämpelsetet blooms and wishes, De gula blommorna kommer från setet number of years, textstämpeln kommer från teeeny tiny whishes och humlan kommer från dragonfly dreams-setet.


 Mönsterpapprena heter falling in love. Utstansad so saffron blomma. Guldranken är från oh so succulent-setet. Sedan har jag knutit en rosett i very vanilla satinband. Har även lite guldtråd på kortet samt lite  washitejp. På humlan har jag även målat på lite med wink of stella.




Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...