tisdag 30 maj 2017

Mors dag nr 2..

Hej!

Dagens kort gjorde jag till min mamma på Mors dag. Du hittar videon till kortet här.


Färgen jag använt mig av heter flirty flamingo.  Stämpelsetet heter garden in bloom.


Textstämpeln kommer från teeny tiny wishes och jag har stämplat den två gånger. Sedan har jag satt dit rhinstones och även lite wink of stella.


Asken är gjord på samma sätt som i förra inlägget, fast här har jag använt mig av flirty flamingo för att matcha kortet. Textstämpeln är samma som på kortet.


Även asken har smyckats med rhinstones, mini.

Ha det bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...