söndag 21 maj 2017

Presentkorts väska...

Hej!

Idag visar jag en väska som jag gjort. Min bror skulle fira en arbetskamrat som fyllt 40 år och bad mig göra något till presentkortet.  Så jag sökte runt lite på YoTube och hittade en video av Linda Parker. Väldigt enkel men rolig att göra.


Jag har använt mig av mönsterpapper i färgen pink pirouette, har även använt mig av vit och pink pirouette cardstock. Jag har även stansat ut tre blommor i olika storlek som jag sedan satte ihop och dekorerade med en pärla.


Har använt mig av silversnöre för att knyta ihop väskan. Stämpelsetet som jag använde mig av heter window shopping. Använde även samma set till insidan (som jag glömde att fota).


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...