torsdag 22 juni 2017

Massa nytt...

Hej!

Vet att det var länge sedan jag la ut något på bloggen men har inte haft så stor inspiration ett tag. Men i förra veckan kom så mitt paket ifrån England med mina nya Stampin´ up saker.


Ja som ni kan se så blev det en hel del denna gången med.... Men är ju så roligt att få hem dessa roliga stämplar och annat.  Denna gången fanns det fem nya färger som kommit ut. Måste säga att jag gillar alla fem i år. Man kan inte se det på någon av bilderna men jag köpte alla fem stämpeldynorna i de nya färgerna.


Så...här är då ett kort som jag gjort med ett par av mina nya stämpelset, label me pretty och wood words. Jag har även använt mig av mönsterpapper som alla är olika trävarianter. Blev väldigt förtjust i allt på detta kort redan i katalogen, både stämpelset och papper. Färgerna jag använt mig av är Early espresso, crumbcake och very vanilla samt cherry cobbler.


Trevlig Midsommar och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...