fredag 21 juli 2017

Kort med hjärtan....

Hej!

Idag visar jag ett kort som jag gjort med ett set som heter wood words. Ett väldigt roligt och fint stämpelset som jag kommer att använda mig av mycket i framtiden. Om du vill titta på videon som jag hittade på YouTube, hittar du den här.


Jag har embossat stämpeln med vitt embossingpulver , har även emossat en annat bit cardstock som jag sedan använde mig av hjärtan-die från matchande framlits till stämpelsetet. Under hjärtana har jag ett band som heter burlap, naturtrådar som bildar ett band. Den vita cardstocken under har jag stansat ut med en Martha Stewart-stans som jag har i mina gömmor. Även textstämpeln kommer från wood words-setet. Satte även dit en liten rosett som jag knutit av naturstråd.

Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...