fredag 11 augusti 2017

Bara för att-kort...

Hej!

I måndags var jag och hälsade på en kompis som har gått igenom mycket det sista och kände att jag ville försöka muntra upp lite. Jag hittade en video på YouTube där hon visade två olika kort fast med samma set, och jag tänkte att detta kortet passar. Om du vill titta på videon hittar du den här.


Jag har använt mig av färgerna dapper denim och lemon lime twist. Blomman är utstansad med thinlits från ett set som heter eastern medallion och dekorerad med en rhinstone. Mönster papper och textstämpel ingår samma set.

Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...