torsdag 31 augusti 2017

Gå bort present...

Hej!

Förra fredagen hälsade jag på en kusin som jag inte sett på länge.  Gjorde en påse att ha min present i. Om du vill se på videon som jag följde för att göra den hittar du videon här.


Sedan gjorde jag en "trä"låda att ha mina värmeljus i. Har ett framelits-set för denna lådan. Använde mig av mönsterpapper med trämönster.


Värmeljusen dekorerade jag med washitape och lade i en cellofanpåse som jag knöt ihop med ett silvermönstrat band.


Samma band som jag använde till ljusen använde jag till påsen.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...