lördag 5 augusti 2017

Solrosask...

Hej!

Igår hade vi en liten middagsbjudning och en av gästerna fyllde år. Därför överraskade jag henne med en liten hemmagjord ask som innehåller 8 värmeljus som jag har dekorerat med washitejp. Om du också vill se hur man gör asken, så hittade jag den här hos Sam a.k.a Pootles på YouTube.


Eftersom hon ska få kortet som är på förra inlägget så matchade jag asken med en solros. Har använt mig av samma färger som på kortet.


Dessa ljusen doftar lavendel och Cashmire. Asken rymmer 8 stycken värmeljus.


Jag dekorerade dem med washitejp som jag hade hemma i mina gömmor.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...