torsdag 3 augusti 2017

Solroskort...

Hej!

Idag har jag gjort ett kort med en solros på. Har sett olika kort med solrosor på både på YouTube och på Pintrest. Och här kommer min version.


Själva basen på kortet är daffodil delight-cardstock. Nästa lager är enkel vit cardstock. Blomman har jag stansat ut med hjälp av eastern medallion-dies i daffodil delight-cardstock och för mitten har jag stansat ut early espresso-cardstock som jag sedan har embossat lite prickar med hjälp av softly fallin-embossing folder. Löven som jag har stämplat med stämpel från vintage leaves med matchande dies.


Text stämplarna både på insidan och på utsidan kommer från setet window shopping, likaså den lilla cupcaken.



Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...