fredag 27 oktober 2017

Ett julkort till...

Hej!

Jo det blev ett julkort till. Såg ett så fint kort med denna stämpel på Pintrest så tänkte att jag skulle använda mig av den jag med. Har dock inte samma layout på mitt kort som det jag hittade på Pintrest men det är ju det som är så bra med Pintrest, att man kan få inspiration där.

Kransen är stämplad med ett set som heter painted harvest, har stämplat i garden green. Bären i kransen är stämplade i real red. Har lite wink of Stella i kransen men syns dåligt på kortet. Satte även dit en rosett i real read-band och sedan några rhinstones. Textstämpeln kommer från ett set som heter cozy Christmas. Kortbasen är real red-cardstock och sedan ett lager med garden green under den vita cardstocken.




Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...