söndag 29 oktober 2017

Painted Harvest....

Hej!

Här kommer ett kort där jag använt mig av ett stämpelset som heter painted harvest. Jag hittade en video på YouTube av Angela Pyjas, du hittar hennes video här.

Jag har använt mig av Vit card stock som bas. Nästa lager är tangering tango cardstock. Sedan har jag ett lager med vit cardstock där jag har använt mig av embossing paste, som jag har färgat med hjälp av refill till sahara sand. Sedan tog jag en bit wild wasabi-cardstock som jag har embossat med layered leaves embossing folder. Solrosen är stämplad i färgerna daffodil delight och tangering tango. Bladen är stämplade i garden green och wild wasabi och sedan utstansade med en stans som matchar. Har även dekorerat kortet med juteband och kopparband. Till sist så målade jag med wink of Stella på solrosen.


Ha det så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...