torsdag 9 november 2017

Middagsbjudning...

Hej!

I lördags var jag och min man bortbjudna till goda vänner. Min vana trogen så ville jag ha med mig något som jag gjort och denna gången passade jag på att dekorera ett ljus och göra en påse till. Om du vill titta på videon för påsen så hittar du den här.


Ljuset har jag dekorerat med att stämpla på silkepapper med stämplar från setet som heter merry patterns. Ljusen har jag stämplat i färgerna real red och garden green.  Sedan tog jag lite cellofanpapper som jag knöt ihop med rött band. Prickarna och bandet på påsen är i lemon lime twist.

Ha de så bra och tack för titten!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Life changes......

 It has been 5 years since I posted on here. Life got in the way and so much has happened. Covid happened. My dad had a massive heart attack...